:/

2010-02-19, 23:05:59 / Kategori: Allmänt
sitter här och surar för mig själv..
måste det va sånt skitväder? jag som var så taggad inför imon och nu kanske vi inte kan åka :(
och det är ju min otursdag idahg har jag och johanna kommit fram till så det blir vell inget imon.

eftre som jag inte har nått mer att skriva om så kan ja berätta lite saker som hänt idag:
*magknip
*försovit mig
*sprungit in i en väg och typ krossat knäskolen:/
*skurit mig i fingret
*slagit i handen i en lampa
*fått stått i café som jag har fått gjort typ varje fredag nu så jag missar en massa viktiga lektioner
*en person skulle stänga igen diskmaskinen och då var mitt ben i mellan så fick en smäll tll
* sprungut in i en stol så jag slog i höften
*slagit i handen i skylskåpet

tror det eller ej men allt dethär har hänt i dag ...

får se man man vaknar imon

anna

Pluttan då, ibland går det bara emot. Finns en lustighet kring det..... "Ur mörkret hördes en röst som sa; le och var glad det kunde va värre. Så jag log och var glad - och det blev värre" ;)

Hoppas du får bättre tur framöver :)



2010-02-20, 11:01:50 URL: http://annapannis.blogspot.com/

Gunilla

Men... kan tro det var den 13:de



2010-02-20, 11:07:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?