måndag

2009-10-05, 17:26:40 / Kategori: Allmänt
idag så har jag och emma stått i cafèt och de innebär att jag inte fick sluta 12 utan halv 4:/ aja nu har jag i alla fall stått min måndag på ett tag:P

snart så hade jag tänkt att åka till stallet och sen plugga lite... är så jävlatrött. har typ inte sovit nått på hela helgen för jag har ju varit och tävlat;)

på lördagen så gick jag upp klockan 5
på lördagen så la vi oss ganska så sen eftersom de var ryttarfest.
på söndagen så gick vi upp klockan halv 8
och idagså gick jag upp stax efter 7... så jag är ganska trött och känner nu att jag håller på att få ont i huvudet:(

grattis till er ialla tjejer! ni var jätte duktiga

puss

Frida

Det är när man är ute på praktik mer och är lärling :D



2009-10-07, 10:26:30 URL: http://fridaapetterssonnn

Gugge

nu har du väl sovit igen i alla fall kram



2009-10-07, 13:50:42



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?