måndag

2009-10-19, 07:28:56 / Kategori: Allmänt
idag så är det måndag och min praktik börjar idag:P
igår så bestämde jag och amanda w att vi ska ha en spökkväll i ingevalllsbo med gorvgrillning och en läskig spökrunda:P det blir onsdag 28/10, så kom ni som vågar :P

så igår så fixade jag och amanda och hanna en AS snygg plansch som vi ska sätta upp i stallet idag och även en massa saker som vi ska ha när vi ska skrämmas i skogen ;) mohahaha


nej nu måste jag ta och göra mig klar...:)



puss








Gunilla

Spöööökafton :) trevligt! skräm inte dom stackars barnen alltför mycket bara :)



2009-10-20, 08:17:12

frida

nisse är hunden på bilden :)



ja snart kommer jag hem :D vi ses på fredag :* <3



2009-10-21, 17:03:14 URL: http://fridaapetterssonnn



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?