pluggar!!!

2009-11-24, 22:54:18 / Kategori: Allmänt
hej alla min läsare (om jag har några kvar)

just nu så sitter jag och försöker skriva in allt som
jag har skrivit om Mean girls... håller på att göra
klart min filmanalys som ska vara klar tills på
torsdag men igentligen så kunde jag ha lämna in
den på frdag men då åker jag med bästa amanda
till GLOBEN för att se på horse show :D :D 
galet mycet jag längtar!!! 

men det är synd att jag
missar att vara med cheerleadinggruppen när vi
ska åka åka till badhuset för att bygga:( 
aja får hoppas på att de blir flera gånger:)

nej nu måste jag fortsätta så jag blir klar nån gång:P



pussss

Ewwe

Taack :) blir nog den på nyår :D hihi



2009-11-25, 22:03:58 URL: http://snyggabruudarna.blogg.se/

Gugge

Bygga badhus :)



2009-12-02, 10:30:34



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?