tisdag

2009-05-12, 10:35:59 / Kategori: Allmänt
hej igen, nu var det ett tagsen jag skrev men det är så mycket som måste göras klart innan sommaren men jag ska försöka skriva lite ;)
Idag så är det tisdag och jag slutar kl 2 men jag tror att jag ska sitta kvar ett tag och plugga med evelinn och emma. senare idag så ska jag hem till mormor och städa med syster. Nu så sitter jag här och skiver och väntar på att vår engelska ska börja.

Imon så ska vi ha skoljoggen!!! jobbigt. först så har vi matten och sen så har vi idrott och då ska vi ut och springa, efter det så är det lunch och sen skoljoggen och då ska vi springa till lerbäcken och gnom krylbo och sen dalarakan hem... fyfan kommer döööööööööö.
nu ska jag dra.

puss

Gugge

har du somnat ifrån bloggande ? :-D



kram



2009-05-19, 14:54:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?