torsdag

2009-03-12, 21:07:36 / Kategori: Allmänt



då är nästan den här veckan avklarad bara fredag kvar! idag i skolan så hade vi redovisning av våra brancher det gick vell ganska bra men jag tror att jag fick nått skrattanfall en  gån när malin skulle prata "det fanns inte nå mycke fakta men vi har ganska mycket" hahaha fyfan va den var klockren:) hahaha johannna hon var inte så tokig hon heller
-vad ska jag säga? johanna
-det som står på papperet!sofia
(johnna bara står och kollar på pappret) hahaha söta ungar..

efter skolan så har jag ridit cesar! han  har blivit så duktig nu! jag har även skrivit lite på min novell, men jag ska nog få ner några fler rader innan jag ska lägga mig;)

vad händer för er imon då:)? ni får gäärna skriva ner det! kul och se;)
själv så ska jag nog ite gö nått speciellt:/


men nu blir det att kolla på lyxfällan

/ha det bäst alla konsumenter;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?