äntligen tillbaka

2009-03-10, 22:27:56 / Kategori: Allmänt
hej allihopa nu är jag tillbaka igen! har inte tyckt att det har varit någon ide  att skriva nått när man inte har kunnat läsa det; men nu funar det efter att jag har bytt bakrund! ( som tog ett bra tag att lista ut). iad så har jag i alla fall varit med bästa frida och vi har färgat håret och solat:) jag la i lite blonda slingor medans hon la i en lite rödare brun med ljusare slingor! hon blev as snygg!!!! efer allt palt så så kom vi överens om att jag skulle klippa henne lite och det blev inte så dumt;) aja nu ska jag nog ta och lägga mig och plugga småföretagande och skriva lite på min novell som det går så bra medd:D noooot!!!
  jag har i alla fall haft en bra dag och jag hoppas att ni också hade de!!

natti natti på er:**

Gugge

Vad trevligt :-D kram



2009-03-11, 08:18:06

Frida

Du kan va bäst johanna!<3 tkr vi ska ta och va imorn(tisdag) för då kanske du kan klippa elin och kanske lägga i fler slingor på mig :) pusss påre:*



2009-03-16, 17:47:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?