borlänge idag!

2009-07-10, 22:53:12 / Kategori: Allmänt
ja, jag är väldigt dålig på att skriva. Men jag ha bestämt mig för att skriva lite oftare nu, men det är nog lättare sagt än gjort...

dagen började med att jag och jessica skulle till stallet och rida, men det tog ett tag innan vi kom iväg för att moppen ville inte starta!! men till slut så funkade den. Efter de så åkte vi hem och tröka som vi gjort typ hela veckan , men sen så bestämde vi  oss för att åka tikll borlänge med emelie öhman vilket vart mycket roligt! det blev  tuvärr bara en stickad tröjja för min del... men så går de när man hadlar upp nästan hela slanten på en gång. När vi var hemma igen så åkte jag och jessica ner till stallet igen. jag red och jessica fick gå;) hahah 

ja så såg min dag typ ut, nu är planerna att jag ska lägga mig och kolla på tv eller nått.

puss

Frida

ja det gör det, för vägarna är sämst



2009-07-11, 00:25:27 URL: http://fridaapetterssonnn.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?