jippi:D

2009-01-25, 17:02:02 / Kategori: Allmänt
som ni säkert redan vet så har jag tävlat idag och när vi var på väg dit så kändes de som vi hade kört fel(men det visade sig sen att vi inta hade de)men efter ett tag så var vi framme och då var det inte långt kvar  tills jag skulle upp på hästen, så det blev att sätta på grejerna snabbt och rida fram. När jag väll hade ridit så hade vi prisutdeling och gissa vem som vann då ;) jag:D lite glad jag blev men det var inte så många med i mi klass, menmen...
när vi väl var klara och skulle åka hem så fastnade vi i en backe så en traktor fick komma och dra upp oss.hahah
aja jag hade iallafall en bra dag:)

Anonym

hur många va med då? ;)



2009-01-26, 16:11:05

Mamma

nowhere..skulle det vara :-)



2009-01-28, 14:34:58 URL: http://jessicaajansson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?