då var de över!

2009-12-02, 22:51:30 / Kategori: Allmänt

idag så var jag och jessica l väldigt modiga!!!  vi tog VACCINsprutan


det var igentligen inte meningen att vi skulle ta det idag men det blev så i alla fall. när vi kom dit så fick vi vänta ett tag innan och de gjorde ju en mer nervös.. men jag fick i alla fall börja så att ag kunde va rätt så säker på att jag inte skulle behöva se sprutan, men jessica den stackaren fick se den för när hon hade satt sig så kom skolsköterskan ut ur ett rum med en massa sprutor i handen..tycke synd om dig då.

aja vill ni läs mer om vad som hände där så kolla in jessicas blogg i så fall :P


elizse.blogg.se

direkt efteatt jag hade tagit sprutan så hade jag inte onte i9 armen, men efter typ en halv timme så kände jag av lite i armen och för ungefär 1 timme sen så fick jag ont i huvudet och ont i kroppen och blev varm i pannan!!!

jävla spruta!!! bara för att vu har NP i engelska i morgon:( :(


jessicaelizse

usch va läskigt det va!! jag är helt tung i min arm nu och är jättetrött..

JAJUSTJA:O vi har ju det också, hoppas man håller sig på benen! va var riktigt modiga idag!:D haha!

Sprutor är inte kul!:)



2009-12-02, 22:57:07 URL: http://elizse.blogg.se/

jessicaelizse

sv; jag är i skolan nu men mår inte så bra.. jag har jättejätteont i huvudet, det typ svider. Sen har jag hur ont i armen som helst, känner typ i nacken också!



2009-12-03, 11:24:57 URL: http://elizse.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?