nu är jag här igen

2009-04-30, 08:09:19 / Kategori: Allmänt
hej hej, nu var det ett tag sen  jah skrev men jag har haft så mycket att göra den här veckan, men nu tänkte jag i alla fall skriva lite:P

I lördags så var jag och tävlade! är jätte nöjd även fast han knappt travade eller skrittade för jag var mest sugen att se hur galoppen var efter all träning och det visade att det hade gett resultat:D men i tölten så gick det bättre slutade med en 5 plats i B-finalen!

Igår så var jag mamma och jessica i falun för att jaessica skulle spänna sin tandställning och sen så skulle vi hälsa på mormor som ligger på lassarettet....
Det var en sak som var lite roligt.. jessica övningskörde till falun och då så åkte vi på en 90 väg och hon körde i 90 men tror ni inte att det var en bil som var i från körskolan YA. tror ni inte att man skrattade eller, jag mena när man övningskör så är det ju ganska viktigt att köra i rätt hastighet å så:P ajaj nu ska jag göra mig klar och sen åka till skolan..

måste bara säga det att min fasters häst har fått en liten hingst igår :D

puss

Anonym



2009-04-30, 15:57:23

Mamman

ja, bli omkörd av en körskolebilasg



2009-04-30, 15:58:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?