måndag

2009-04-20, 19:30:16 / Kategori: Allmänt





Sitter och pluggar engelska! "dedline" i morgon som hon sa..  hahaha
Man fick välja mellan olika saker att skriva om om jag valde att skriva om en känd person så det blev Tyra Bank.
Får se vad jag skriver ihop för något.

Idag så svek i alla fall frida mig:( (inte kul) men jag hade i alla fall kul i stallet! ska börja ta hand om Fjalar nu vare tänkt, Erik och Linnea har tjatat på mig om de  ett bra tag nu:P hihi men det ska bli kul.
Idag så höll jag på med han i från marken och trände också på att sätta på sadeln utan attbli så spänd!
I går så red jag han lite, gick jätte bra! Först så var han spänd men på slutet så var han riktigt avslappnad:D

Aja nu har jag fått vilat ett tag från engelska så nu måste jag fortsätta igen.. Suck

puss

Frida

kul att du säger att jag svek dig :O jag gör väl inte annat än svika människor verkar det som!



2009-04-22, 08:33:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?