fredag

2009-04-24, 12:37:03 / Kategori: Allmänt
siter i skolan och har jätte ont i  magen. Väntar på att samhällen ska börja och sen så har jag svenska och då kollar vi på nån konstig film,får se om jag åker hem tidigare lr inte.

Idag blir det ialla fall att åka ner till stallte efter skolan och känna på midur och sen duscha han. hna är verkligen as skitig och man måste ju va fin tills imon ;) blir ju tävling i riddarhyttan. Ska bli så kul.
I alla fall så ska Jennifer följa med mig i morgon så att man får lite hjälp så hon sover över hos mig inatt för det blir inte direkt någon sovmorgon.... vetrinärbesiktningen börjar  kl 7 och det tar minst en timme dit tror jag med transport och sen så ska man packa in sakerna och fixa hästen så det blir vell att gå upp kl 5 typ!

Nu börjar vi så hej då.

puss



Gugge

Oj, själv har jag precis vaknat ...:-) ..håller tummarna att det går fin fint idag:-) kram



2009-04-25, 09:53:34

undrar

hur gick det? :)



2009-04-25, 21:36:55

frida

den börjar kl 7 :)



2009-04-26, 18:17:38 URL: http://fridaapettersson.blogg.se/

SKRIV!!

skriv så vi hart något att läsa om!



2009-04-27, 17:30:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?