första dagen på lovet!

2009-04-09, 22:18:02 / Kategori: Allmänt
Dagen började med att jessica ringde och sa att moppen hade blivit stulen! (inte direkt en bra start på dagen) men som tur var va det en man som hade sett moppen i ett dike vid industriområdet i skogsbo! så jag ringde till farfar så ficka han skjusa dit oss.. Och jag säker bara det att vi hade tur ändå för att moppen funkerade och att vi hittade den!

Men fan vad arg jag är ändå! om jag får tag på den som tog den ska jag fan slå ihjäl!!

Aja efter moppejackten så käkade vi lite frokost och drog sedan ner till stallet. jag red cesar och jessica red midur. ( ska  ha cesar hela lovet:)

Nu på eftermiddagen så har jag lekt med emelie. Vi har bland annat åkt fyrhjuling och kollat på facking Åmål:P det var riktigt skojj:D


har ni gjort nått skoj idag:)?
vad i så fall?

johanna

sv: tack för kommentaren snygging :*<3

Ha ett kul lov föresten :D

vi får leka snart :)



2009-04-10, 01:24:20 URL: http://erikssonsliv.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?