....

2009-04-22, 20:33:36 / Kategori: Allmänt
sitter och målar naglarna och jag tror att det blir french manicute.

har varit och käkat med mamma och jessica, har inte fått träffat henne på nästan 2 veckor:(  saknade henne massoroch har redan börjat sakna henne igen<3

Imorgon så har vi prov i bransch och produktkunskap, kan ingenting. Och idag så fick vi reda på att vi ska ha småföretagande prov nu på onsdag, bara för att jag och jessica tänkte göra det förra provet som vi inte har gjort. Nästa vecka så ska idrotts saken lämnas inoch sen så har jag en massa saker jag ska gö på svenskan:/ inte kul. Finns säkert en massa saker som jag inte har skrivit ner också...

Idag så har jag varit i stallet och ridit Fjalar medans jennifer red nora:D det var det roligaste idag. Det händer ju aldrog nå kul nu för tiden! antingen så sitter jag hemma och har det almänt tråkit eller så är jag i stallet. Vill kunna umgås med mina vänner men jag känner att jag inte vet vart jag har dom:/ så det blir ju lite svårt....

mammmmmmma

gissa om jag saknat dig o Jessica då...så kul att träffa er, ses snart igen :-O ...har kloakbloggat nu :-)



2009-04-22, 21:23:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?