16.51

2010-02-17, 16:50:46 / Kategori: Allmänt
idag i skolan så kom jag och mitt company på lite saker till UF som vi ska ha nästa år :D
kommer bli as najs tror jag!!! och montern kommer bli bäst!!

nu gäller det bara att komma ihåg våra ideer;)


innan jag åkte hem iidag så stannade jag till på stan för att kolla om dom tog emot praktikanter på åhlens men självklart inte....tog bara emot under längre tid... aja får fortsätta leta, men det känns som att jag aldrig kommer att få någon praktik...


nu tänkte jag byta om och ta en promenad till stallet :) måste träna lite eftersom jag ska tävla nu i helgen :D (happy face)

får se om jag får nå svar från amandorna, så kan man få lite roligt sällskap ;)

hare bäst ni för det har inte jag

puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?