:D

2009-10-26, 22:47:30 / Kategori: Allmänt
nu hade jag tänkt att gå upp och lägga mig och kolla på tv.
och sen imon så ska jag och amanda fixa de sista in för spök kvällen xD
och sen rida pollen och sen sova kvar i stallet med i alla fall amanda, och sen så får vi se vilka mer som är på..;)

hmmm är det nå mer jag ska skriva??

jo, förresten vet ni en sak...?  bästa issa och bästa becca kommer den 6/11 :D:D kommer bli så jävla bäst då !!!



och jag måste fan plugga den är veckan för vi har prov typ första dagen i skolan efter lovet tror jag :((( INTE KUL..

men nu tror jag att jag har fått med det mesta ;)




puss

johanna

duuuuuuuu kan vara snygg johanna!:D men ja älskar min klänning bara 199kr:O helt kär:D



2009-10-26, 23:10:27 URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Gugge

Lycka till med spökkvällen, och skräm inte livet ur det stackarn barnen :) kram



2009-10-28, 10:29:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?