smått och gått

2009-06-14, 00:33:06 / Kategori: Allmänt


godkväll!
klockan är 00.11 och jag har nyss klippt mitt hår lite till, tyckte att det va lite tråkit när jag klippte mig först så nu så fixade jag till de lite.

igår så vart de tjejerna hos mig. det var meningen att vi skulle grilla och så med vi alla hade redan ätit så det blev bara en massa chips;) men de tackar man då inte nej till. efter det så drog vi ner på stan i skitvädret... inte de bästa vädret men det är ju bara trots allt bara skolavslutning 1 gång om året. sen så blev de att sova kvar hos pauline, man såg på hennes gräsmatta idag att hon inte mådde så bra ;) hahaha

när klockan var runt halv 3 så åkte vi hem till mormor och tjockade i osss hamburgare(mums) och sen efter det så tog jag och jessica hand om Gladur i några timmar. och när vi kom dit så hände det en sak...

hästen är lös...
farmor och farfar skulle skjusa mig och jessica hem till jökull och bri för att ta hand om gladur, men när vi precis svängde in på gården så började unghästarna att springa i hagen och en av dom springer rakt igenom staketet och blir lös.  jessica gick fram till hästen men började först rygga men sen fick hon tag i han medans jag fick ställa mig vid det trasiga staketet för attundvika att någon till häst skulle springa ut.. varken jag eller jessica viste hur man skulle stänga av strömmen så vi fick lov att ringa till pilla(faster), så hon ringde till en som hette maria som har hästar där så hon fick komma dit och hjälpa osss att fixa staketet.

tur att inga fler hästar stack ut. tänk .. jag och jessica var liksom själva på gården och hade nån kolla på vart saker och ting va.. men det gick ju i alla fall bra sen :)

puss

My J

är de löshår? fint iaf



2009-06-14, 01:18:42 URL: http://mitsukononame.blogg.se/

The T<3

fin bild :D



2009-06-14, 12:06:54 URL: http://tajjz.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?