nu så...

2009-06-04, 23:33:08 / Kategori: Allmänt
nu så börjar jag att komma igen (sackta men säkert).  Idag så har jag vart i skolan, då jag gjorde info & layout prov. Det kändes ganska bra, men det är väldigt svårt. På svenska så kollade vi klart på filmen sanning eller konsekvens.. en mycket rolig film. säger bara det, om du inte har sätt den så gör de. appropå svenska så blev novellen klar..( tack amma för att du hjälpte mig)

imorgon så blir det skola som vanligt, bara det att vi har betygsnack på ivalet och sen efter det så ska jag göra mitt sista prov i data( vill inte) sen efter skolan så ska jag och frida vara barnvakt åt min fasters lilla föl tills på lördag... så vi sover kvar där.. skriver mer om det på lördag. Kanske kan komma med nån bild.

det kanske är dags att lägga sig nu, men hare så bra !! NATTI NATTI

ps, nu är emma utomlands, lite avunsjuk man är då!! ( lyllo dig emme) hahah

puss

amma

kram



2009-06-07, 19:34:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?