hihih den var ni inte med på va ;)?

2009-06-03, 22:55:27 / Kategori: Allmänt
hej ni som fortfarande läser! klocka är nu 22.45 och allt bara kronglar. har pluggat nästan hela dagen. suck... aja snart är det i alla fall sommarlov:) nu så vare tänkt att jag skulle gå upp och lägga mig för att kolla på tv, ska försöka att iunte somna med tv:n på så att en annan person msåte gö de ;) hihi
imon så går vi till 4:( och jag ska göra info & layout prov... önska mig lycka till. sen så blir det stallet ett tag, det är fan  det ända stället där man kan ta det lugnt ett tag, vila från all stress.
nu har jag i varit duktig att skriva lite :)

puss

JESSICA

Snygging :)



2009-06-04, 11:24:45 URL: http://jessicaajansson.blogg.se/

anna

Bra kämpat Johanna. Snart är det lov ;)



2009-06-04, 13:56:05



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?