bajs på USB

2009-06-09, 12:25:24 / Kategori: Allmänt
hej hej! nu sitter jag vid datorn i skolan och försöker göra klart min APU-mapp men det går inte så bra, så jag är skapligt arg nu kan jag säga! så näe jag kommer hem idag så måste jag kolla om det finns kvar på datorn hemma och sedan skicka de till min lärare... aja nu ska jag ha näthandel och sen så  slutar jag.

vid 5 tiden så ska jag, Pauline och My ner och kolla på studenterna när dom ska ha bal:) mycket roligt.

förresten så klippte pauline mig igår:P är ganska så mycket kortare nu, så nu är det bara att böra spara igen. men innan det så klippte jag henne, tog typ bara topparna och klippte upp lite:p.

nu ska jag på lektion... haree bäst!


puss

Shopalicious

SV: jag måste säga att du gör mig sjukt glad när du säger det. Tack! :D



2009-06-09, 13:35:02 URL: http://shopalicious.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?