23.36

2009-07-19, 23:43:42 / Kategori: Allmänt
har inte haft nå tid att skriva på bloggen dom sista dagarna för att jag har sovit i stallet i 3 nätter och igår så tävlade syster och idag så åkte vi ner och kollade på seniorerna när dom tävlade:)

det var verkligen jätte fina och duktiga ryttare/hästar!

grattis syster till en 2 plats i T5
grattis katharina till en frsta plats i T8
grattis linda till en 1 plats i T2 ?
grattis emelie till en 4 plats i T8
grattis julia som kom till b final(mins inte vilken placering)


imon så åker jag på träningsläger på forsen! ska bli jätte kul!  skicka gärna ett sms om ni som har mitt nummer;)

idag när klockan kanske var strax efter 7 så fick pappa lov att åka ner till akuten:( nu måste det gå över!!!

Gugge

Hoppas ni får det helkul i Riddarhyttan kram



2009-07-20, 08:42:32

julia :D

tackar tackar!



jag kom 8:a :P



2009-07-25, 12:04:26

jessica

sv; hihi, det är mycket enklare än vad det ser ut:) man använder bara två tesar när man gör den flätan isf för tre som man har i en vanlig. hehe:)<3



2009-07-30, 23:46:04 URL: http://elizse.blogg.se/

Shopalicious

Åh, gör du verkligen det? Gud vad roligt att höra! Tack så mycket :D

Om du vill får du gärna rösta på mig i fridasjoblom.blogg.se veckans blogg tävling, jag ör nummer 4. Det skulle varit supergulligt av dig!

Ha en bra dag, PoK :)



2009-07-31, 09:35:25 URL: http://shopalicious.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?